
E-Travel zet een nieuwe stap in haar ontwikkeling en opereert vanaf 1 juni als volledig onafhankelijke reisorganisatie. Na achttien jaar als onderdeel van de Uniglobe-groep kiest het bedrijf resoluut voor autonomie. Deze beslissing kadert binnen een bredere groeistrategie waarmee E-Travel haar positie in zakenreizen, vakanties en groepsreizen wil versterken. Door zelf het roer in handen te nemen, creëert E-Travel meer flexibiliteit om nog sneller te schakelen, nog innovatiever te werken en nog nauwer samen te werken met klanten en partners.
KMO-expertise en maatwerk centraal
Met een ervaren team, een uitgebreid netwerk van strategische partners en een sterke verankering in de Vlaamse markt, profileert E-Travel zich als een betrouwbare specialist voor zowel KMO’s als particuliere reizigers. De focus ligt op gepersonaliseerde service en het ontwikkelen van unieke reiservaringen op maat. Door los te komen van de groepsstructuur ontstaat ruimte om nog nauwer in te spelen op de specifieke wensen van klanten én sneller in te spelen op veranderingen in de sector.
Nieuwe merkidentiteit, vertrouwde waarden
De rebranding van E-Travel gaat verder dan een nieuwe naam of logo. Ze weerspiegelt een bewuste, strategische keuze om het merk te herpositioneren als een flexibele en toekomstgerichte speler. CEO Evelyne Schwarzbich blikt dankbaar terug: “Na 18 jaar binnen de Uniglobe-groep is het tijd voor E-Travel om een onafhankelijke weg in te slaan. We zijn dankbaar voor de vele jaren van samenwerking en de kansen die we kregen. Vanaf nu gaan we zelfstandig verder, met de ambitie om bestaande samenwerkingen te verdiepen en nieuwe opportuniteiten vol vertrouwen aan te gaan.”
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.