
Vandaag is het sluitstuk van de driedaagse immersieve ervaring in Waterloo van Ponant Cruises. “L’Appel du Large” heeft eens te meer zijn waarde bewezen door een brug te slaan tussen de cruisemaatschappij, de bestaande klanten en potentiële nieuwe avonturiers.
“De bezoekers worden hier meegenomen op een reis die de allure van de open zee weerspiegelt” zegt Sam Verhaegen, senior sales manager bij Ponant Cruises. “Het evenement trekt een breed publiek, van fervente cruiseliefhebbers, reisagenten tot nieuwsgierige ontdekkingsreizigers, door middel van interactieve maquettes, levendige schermweergaven en boeiende presentaties.”
Het evenement, nu voor de vierde keer succesvol uitgevoerd op Belgische bodem, is onderdeel van een uitgebreide tour die steden als Paris, Lyon, Bordeaux, Luxemburg, en Genève aandoet, met de grote finale in Marseille, de thuisstad van de luxe rederij.
“België is de tweede grootste markt voor Ponant in Europa”, bevestigt Sam Verhaegen. “Het is dan ook niet meer dan normaal dat we hier zo talrijk aanwezig zijn met meer dan 25 medewerkers vanuit het hoofdkantoor. De focus ligt op een persoonlijke benadering, met deskundig Ponant-personeel om vragen te kunnen beantwoorden en mensen te inspireren met nieuwe routes en mogelijkheden.”
“We zullen deze driedaagse happening afsluiten met meer dan 900 bezoekers. De aanwezigheid van terugkerende bezoekers en verschillende reisagenten die samen met hun klanten het event bezochten, benadrukt een groeiend vertrouwen in onze unieke aanpak” besluit Sam.