
Vorige week vond in het Bruges Meeting & Convention Centre (BMCC) in Brugge de “Meet Your Partners” workshop van Selectair plaats. Het evenement trok een breed scala aan professionals uit de reisindustrie, variërend van touroperators en beddenbanken tot luchtvaartmaatschappijen en autoverhuurbedrijven.
Het was een unieke kans voor de Selectair leden en hun medewerkers om direct in contact te komen met de verschillende partners en de nieuwste informatie over hun producten en diensten te ontvangen.
De voormiddag stond in het teken van Artificiële Intelligentie (AI) en ChatGPT. Pieter Weymans van TravelMedia leidde een interactieve presentatie en workshop, waarin de deelnemers leerden hoe ze effectieve prompts en hun eigen GPT’s kunnen maken.
Na een gezamenlijke lunch was er een uitgebreid programma waarin de aanwezige reisagenten de mogelijkheid kregen om in persoonlijke gesprekken dieper in te gaan op specifieke vragen en onderwerpen. Deze één-op-één sessies, elk 20 minuten lang, vonden plaats in de verschillende breakout rooms.
Het evenement werd afgesloten met een diner, waarbij de gasten niet alleen konden genieten van heerlijke gerechten, maar ook van het prachtige uitzicht op het Belfort van Brugge.