
In de eerstvolgende printeditie van TravMagazine BeLux, die begin deze week week in uw brievenbus verschijnt, staan de succesfactoren van vakantiewoningen centraal.
We introduceren evenzeer een gloednieuwe rubriek onder de naam “Succesvolle Reisagenten”, waarin we op zoek gaan naar de ingrediënten die nodig zijn om als reisagent en reisadviseur een succesvolle business uit te bouwen. Daarvoor spreken we in de eerste editie met Dieter De Smet (Omega Reizen), Yves Meyers (Reizen Meyers) en Koen Herbots (Herbots Reizen).
Naast het Punt van Peeters en een nieuwe column van Wim David (Silverjet) kunt u een interview met Steven Rotthier, de eigenaar en CEO van Tide Software, over de Belgische innovatie in reistechnologie lezen.
Tot slot was TravMagazine begin februari te gast bij autohuurspecialist Sunny Cars in Haarlem (Nederland). We kregen er de laatste stand van zaken qua boekingscijfers, in aanwezigheid van Kai Sannwald (eigenaar en CEO) en Thorsten Lehmann (CEO) van Sunny Cars.
Travel360° Magazine
Hoe leg je een verband tussen de kunstzinnige inzet van lichtcontrasten in architectuur bij Paloma Finesse en de onvergetelijke ervaring van een expeditie naar het poolgebied met Silversea Cruises? Wat heeft een campagne van MSC Cruises, die de schoonheid van cruisen benadrukt, gemeen met een belevingsreis door Montenegro van Pegase?
Het zijn stuk voor stuk uitingen van sterke merken. En dat is waar we in het nieuwe Travel360° magazine op focussen. We staan stil bij de kracht van sterke merken in de reissector en gaan aan de hand van concrete voorbeelden op zoek naar de bouwstenen en ingrediënten die hen zo sterk hebben gemaakt.
Onder de titel ‘State of the Travel Union 2024’ delen we opmerkelijke ontwikkelingen en stellen we kritische vragen over de Belgische reissector. Dit is het eerste echte ‘post-Covid jaar’, wat brengt het ons? Hoe verhoudt de verwachte groei zich tot duurzaamheidsvraagstukken en de bescherming van onze planeet?
En tot slot hebben we het ook over “All-Inclusive Reizen”, maar niet zoals we die kennen. We duiken in de cruciale noodzaak van diversiteit en inclusie binnen de reisindustrie. Dit artikel onthult de uitdagingen en vooruitgang op het gebied van zowel fysieke toegankelijkheid als de erkenning van onzichtbare handicaps van reizigers.
Onze nieuwste editie van Travel360° magazine, een uitgave van TRAVelMedia BeLux, valt vanaf deze week bij jou op de deurmat. Bereid je voor op inspirerende verhalen, diepgaande inzichten en de nieuwste trends binnen de reiswereld die wij met zorg voor jou hebben uitgekozen.
Veel leesplezier!