
Travel Counsellors onthult een nieuwe branding. De rebranding is het resultaat van uitgebreid marktonderzoek, gebaseerd op inzichten van Travel Counsellors, klanten en consumenten.
De rebranding omvat onder andere een vernieuwd logo in de levendige kleur Cherry. De rebranding is inmiddels op de website van Travel Counsellors doorgevoerd, hun social media kanalen en binnen het inhouse dynamic packaging systeem genaamd Phenix. Daarnaast is de rebranding terug te zien in de myTC-app.
Dave Callan, Customer Director Travel Counsellors UK, legt uit: “Onze kernwaarden, community, saamhorigheid en care worden allemaal weerspiegeld in de look en feel van onze nieuwe huisstijl. ‘With us.. it’s personal’ is lange tijd onze slogan geweest en zal altijd verankert blijven in ons DNA. De rebranding stelt ons in staat om dit extra te benadrukken. We verschuiven het sentiment van ‘wat we doen’ – namelijk reizen verkopen, naar ‘waar we het verschil maken’.”
De Travel Counsellors hebben toegang tot de Travel Counsellors Canva Pro omgeving, wat hen de mogelijkheid biedt om een verscheidenheid aan templates te gebruiken in de nieuwe huisstijl. De komende weken wordt de rebranding verder uitgerold.