
Lieselotte Huyghe ging eind vorig jaar aan de slag bij de Turkse Kilit Hospitality Group (KHG), waarvan Crystal Hotels en Nirvana Hotels de bekendste merken zijn. Ze vervult er de functie van Marketing Manager Europe en moet de bekendheid van de twee merken gaan versterken.
KHG richt zich op toerisme en maakt deel uit van de Kilit Group, gevestigd in Antalya. Kilit Group zette zijn eerste stap in de zakenwereld in 1955 met Galeri Kristal, dat handelde in huishoudelijke en keukenapparatuur. In 2005 zette KHG zijn eerste stappen in toerisme. Ondertussen beschikt het over diverse hotels in Cappadocië, Bodrum en Antalya.
“KHG groeit met de bouw van nieuwe hotels en acquisities”, vertelt Lieselotte aan TravMagazine BeLux. “De groep heeft de grootste bedcapaciteit in Turkije. KHG spreekt met zijn twee hotelmerken – Crystal Hotels en Nirvana Hotels – verschillende markten aan en biedt producten en diensten aan die voldoen aan de verwachtingen van zowel de hogere als de midden-inkomensgroepen.”
“Nirvana spreekt een high end doelgroep aan die zeer selectief zijn in hun voorkeuren, met Nirvana Mediterranean Excellence, Nirvana Dolce Vita in Kemer en Nirvana Cosmopolitan in de regio Lara. Crystal, het hoofdmerk van KHG, biedt betaalbare en hoogwaardige vakantiepakketten aan een breed scala van doelgroepen, met in totaal 18 hotels in Alanya, Manavgat/Side, Belek/Boğazkent, Lara, Kemer, Bodrum en Cappadocië. De groep zet menselijke waarden en het geluk van zijn gasten en werknemers voorop.”
Lieselotte Huyghe is geen onbekende in de Belgische reisindustrie. Van 2004 tot 2012 was ze werkzaam bij Jetair. In 2012 ging ze aan de slag bij Paloma Hotels & Resorts, eerst als Sales & Marketing Manager Benelux & France, sinds 2020 als Sales & Marketing Manager Western Europe. Een functie die ze tot begin 2022 zou bekleden.
Lieselotte zal aanwezig zijn op de Vakantiebeurs in Utrecht en het Vakantiesalon van Brussel, met een vipstand bij Corendon.