
Atout France lanceert met ‘The French Way’ een campagne in Europa en de Verenigde Staten om de herlancering van Frankrijk als bestemming te ondersteunen en het herstel van het zakelijk toerisme te stimuleren.
Caroline Leboucher, directeur-generaal van Atout France: “Zakelijk toerisme is essentieel voor de bestemming Frankrijk. Na twee moeilijke jaren zit de activiteit weer in de lift en daar zijn we blij om! De grote evenementen die ons in 2023 en 2024 te wachten staan, zullen grote internationale aantrekkingspolen zijn.”
Met de nieuwe campagne wil Atout France de huidige dynamiek op de Europese en Amerikaanse markt versnellen.
De campagne belicht de diversiteit van het Franse aanbod op het gebied van congresaccommodatie, congresruimten en teambuildingactiviteiten en stelt ook de diverse mogelijkheden voor op het vlak van innovatie, duurzame ontwikkeling en de aankomende grote sportevenementen die in Frankrijk worden georganiseerd. The French Way is een imagocampagne om Frankrijk als bestemming hoog op de agenda van de internationale buyers te plaatsen. Het geheel krijgt o.a. uiting via een verzameling van meeslepende en originele inhoud, waaronder een video en een reeks inspirerende visuals.
Meer informatie via https://meeting.france.fr/thefrenchway