
Paloma Hotels Group verwelkomde meer dan 120 reisprofessionals en vertegenwoordigers van reisagentschappen tijdens de traditionele Diamond Awards avond, waar TUI – de touroperatorpartner van Paloma in de Belgische markt –een hoofdrol speelde. Het evenement vond plaats op 4 december in Nobel Wine Estate en zette de best presterende partners van de Paloma Hotels Group in de bloemetjes. In drie hoofdcategorieën – Best Seller Groups, Open Distribution en TUI Retail – werden de meest succesvolle reisbureaus van het jaar gehuldigd. De winnaars ontvingen prestigieuze Diamond-erkenningen en een verblijf bij Paloma Hotels Group.
Onder het thema “Cheers to Summer 2026” werd de avond gepresenteerd door Kobe Ilsen. De hele avond waren vertegenwoordigers van zowel TUI als Paloma Hotels Group present, met o.a. Arjan Kers, Managing Director TUI België & Nederland, en Ece Tonbul, CEO en voorzitter van de raad van bestuur Paloma Hotels Group.
De openingsspeech werd gegeven door Ece Tonbul. Als jarenlang ereconsul van België in Antalya benadrukte Tonbul het strategische belang van de Belgische markt en de langdurige relatie. “Voor ons zijn de Diamond Awards meer dan zomaar een prijsuitreiking. De band die we met de Belgische markt hebben gevormd, neemt een heel bijzondere plaats in in het verhaal van Paloma, en we zijn verheugd die elk jaar verder te versterken.” Na de toespraak van Ece Tonbul nam Arjan Kers, topman van TUI, het woord. Hij benadrukte het sterke en langdurige partnerschap tussen TUI en Paloma Hotels Group en blikte terug op de indrukwekkende prestaties van het seizoen 2025.
Het jaar 2025 stond voor Paloma Hotels Group in het teken van innovatie en groei. In totaal verwelkomde de groep 210.000 gasten uit 88 verschillende landen. Een van de meest opmerkelijke mijlpalen van het jaar was de heropening van Paloma Grida na een grondige renovatie. Tijdens de avond werden ook de creatieve projecten voorgesteld die de toon zetten voor het seizoen 2026. Daarnaast ging de nieuwe Paloma-campagne in première: “It’s real. It’s all in.” – een ervaringsgerichte boodschap die de filosofie van het merk samenvat: authentieke, all-in hospitality. De gasten kregen ook de nieuwe digitale campagne van Club Marvy voorgeschoteld, “Taste of Marvy”, evenals van het indrukwekkende gastronomische jaar bij Paloma Finesse, met onder meer Chef’s Kitchen en Finesse Gastro Getaway.
De gasten genoten de hele avond van een verfijnd menu, samengesteld door de gerenommeerde chef Benoît Bailly. Later nam de geliefde Belgische artiest Yannick Bovy het podium over met een gesmaakt optreden.






Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.