Holiday Extras, bekend van allerhande services in de buurt van luchthavens, maakt opnieuw serieus werk van de Belgische en Nederlandse markt. Het bedrijf neemt deel aan TravDay België (10 oktober). Björn Merlet, Key Accountmanager Holiday Extras, en Ingrid van Zetten, Business Development Manager van het in mei dit jaar overgenomen Quick Parking, geven toelichting. In deze sessie stellen we hen drie vragen, en volgende week volgen er opnieuw drie. Blijf op de hoogte!
Even het geheugen opfrissen: Holiday Extras levert hotels en parkeerplaatsen bij vlieg- en cruisehavens en ook luchthavenlounges. Ben ik nog iets vergeten?
Björn Merlet: ‘Nee, dat zijn de producten die we binnen ons B2B-login aanbieden. We bieden ook een veerbootaanbod en transfers op de vakantiebestemming, deze kunnen momenteel via onze Duitse B2B-login worden geboekt.’
Wat is het voordeel voor de reisagent om met Holiday Extras samen te werken?
Merlet: ‘Het grootste voordeel voor reisagenten is dat Holiday Extras een breed scala aan aanvullende diensten biedt die de reiservaring van hun klanten verbeteren. Bovendien profiteren reisagenten van aantrekkelijke commissies en een gebruiksvriendelijk boekingssysteem, wat hun werk efficiënter maakt.’
Holiday Extras heeft per 1 mei dit jaar Quick Parking overgenomen. Hoe verloopt de samenwerking tussen beide bedrijven? En zijn er al resultaten zichtbaar?
Ingrid van Zetten: ‘Quick Parking is een bekend merk op de Nederlandse- en Belgische markt met zijn parkeerproducten. Met de overname verwacht Holiday Extras de markt verder te kunnen uitbreiden. Door de samenwerking worden alle twee de merken versterkt. Holiday Extras op het gebied van parkeren en Quick Parking op het gebied van een groter aanbod van parkeerplaatsen, airporthotels en lounges. In de toekomst zullen er nog meer producten aan het assortiment worden toegevoegd.’
Foto: Ingrid van Zetten en Björn Merlet.
Geef een reactie