
RIU Hotels & Resorts lanceert zijn nieuwe exclusieve service op 26 november met de opening van het Riu Palace Kukulkan in Cancun. Elite Club by RIU-klanten hebben onder andere toegang tot kamers met het beste uitzicht, een persoonlijke in- en uitcheckservice en premium drankjes.
“Binnen RIU Hotels en Resorts is dit een interessante productinnovatie”, aldus Peter Hahn, Business Development Director België, Luxemburg & Frankrijk bij RIU Hotels en Resorts. “Al moet ik daar in één adem bij vertellen dat het hotel – en dus de ‘Elite Club’-service – exclusief zal aangeboden worden op de Amerikaanse markt. Het resort is dan ook helemaal afgestemd op een Amerikaans cliënteel.” Of het concept straks ook overwaait op de Europese markt valt nog af te wachten.
Klanten die Elite Club-services boeken, krijgen een onderscheidend polsbandje waarmee ze kunnen genieten van hun unieke voordelen, evenals alle bars, restaurants en andere producten die al worden aangeboden als onderdeel van de all-inclusive service van het hotel.
Het Riu Palace Kukulkan reserveert de kamers met het beste uitzicht voor Elite Club-klanten. Ze krijgen ook voorrang bij aankomst in het hotel met een persoonlijke incheckservice in een daarvoor bestemde rij, evenals de mogelijkheid om laat uit te checken indien nodig.
Elite Club-gasten worden speciaal welkom geheten met een brief van de hotelmanager, een geschenk met het Elite Club-logo en een fles wijn of cava om het begin van hun vakantie te vieren. Ze kunnen ook genieten van een breder scala aan drankjes in de sportbar van het hotel met een prachtig uitzicht op zee, evenals van de beste selectie likeuren, snacks en frisdranken uit de minibar van hun kamer.
Aromatherapie in de kamer is een andere toevoeging aan dit nieuwe product, evenals een grotere selectie badkamervoorzieningen, waaronder een badjas en slippers om de gasten alles te bieden wat ze nodig hebben voor hun comfort.