
Atlantica Hotels & Resorts, bekend van zijn activiteiten in Cyprus en Griekenland, richt zijn pijlen de komende jaren op de Benelux-markt. Daarvoor stapt de hotelketen in zee met Pitch Perfect. Volgens het sales- en marketingbureau moet deze stap de dienstverlening van de hotelketen verder personaliseren en de band met de reisprofessionals versterken.
Atlantica Hotels & Resorts, dat jaarlijks meer dan 500.000 gasten verwelkomt, is dankzij zijn samenwerking met TUI al sterk vertegenwoordigd op de Benelux-markt. Toch zien CEO Dimitris Nicolaides en Commercial Director Panicos Hadjipetrou nog heel wat potentie om meer Belgische, Nederlandse en Luxemburgse klanten te verwelkomen in hun ruim 40 hotels, gelegen in Cyprus en op de Griekse eilanden Rhodos, Kos, Kreta, Corfu en Zakynthos.
“De grote diversiteit aan activiteiten en de uitstekende ligging van onze hotels zijn sterke troeven voor zowel familievakanties, luxueus genieten als culinaire ontdekkingen”, aldus Nicolaides en Hadjipetrou. Ook zij zijn van mening dat de samenwerking met Pitch Perfect het persoonlijke contact in de markt verder zal versterken. “Ons doel is dan ook om onze investeringen en betrokkenheid bij reisprofessionals verder te verdiepen.”
Foto: Het sales- & marketingteam met vooraan CEO Dimitris Nicolaides en Sales & Promotions Manager Benelux Isabelle Bessemans.