
Op 25 april organiseren Travel360°, TravMagzine BeLux en TravEcademy de allereerste editie van TravDay in het Van der Valk hotel in Gent. Dit is een nieuw, groot initiatief, dat tientallen aanbieders van reizen, verzekeringsmaatschappijen, cruise bedrijven, airlines, hotels en IT-bedrijven in contact brengt met honderden reisagenten en reisadviseurs.
TUI experiences: ‘afspraak op 25 april’
Ali Chhaib: ‘Mijn collega Jeroen en ikzelf kijken er enorm naar uit om TUI experiences tijdens TravDay te presenteren aan de reisagent. We hebben dan ook een aantal zeer interessante nieuwtjes in petto die de bezoeker op 25 april zal ontdekken. Gezien de professionele organisatie zijn we er zeker van dat TravDay tal van reisagenten zal mogen verwelkomen. We zullen hen allemaal zeer degelijk informeren over de vele mogelijkheden van ons platform. We voorzien ook een speciale presentatie. Wat ons betreft: afspraak op 25 april in Gent!’
‘Reisagenten die hun kaartje achterlaten op de stand van TUI experiences maken kans op een heel leuke prijs tijdens de tombola.’
Over TUI Experiences
In 2018 wist TUI-groep het Italiaanse technologiebedrijf Musement in te lijven, een start-up gespecialiseerd in excursies en activiteiten. De integratie van Musement is vandaag voltooid en resulteert in een toonaangevend digitaal ervaringsplatform: TUI experiences. De verticaal geïntegreerde reisgigant zet daarmee een belangrijke stap in de richting van een doorgedreven personalisatie en digitalisering van de business. Ali Chhaib is Regional Retail Sales Manager TUI Western Region.
‘Het platform combineert het digitale aspect als geen ander met lokale serviceverlening om excursies, activiteiten, tickets en transfers aan te bieden in meer dan 100 landen wereldwijd. We bieden meer dan 215.000 ‘dingen om te doen’ op alle belangrijke vakantie- en citytripbestemmingen. Daarnaast bieden we ook activiteiten voor cruisevakanties aan en activiteiten in eigen land.’
‘De producten van TUI experiences worden aan de man gebracht via een omnichannel aanpak met volledige prijspariteit. De klant maakt voor of tijdens de reis zijn keuze via de app, de website, het contactcenter, de reisleiding ter plaatse of via de reisagent. Ik benadruk graag dat TUI experiences er is voor álle reisagenten. Meer dan 12.000 reisagentschappen wereldwijd maken al gebruik van onze diensten. Bovendien hoeft een boeking via TUI experiences niet gekoppeld te zijn aan een TUI-boeking. Dit betekent dat de reisagent elke vlucht en elk hotel vanuit een bedbank kan boeken en toch een TUI experiences activiteit aan de klant kan aanbieden.’
Lees een uitgebreid interview met Ali Chhaib van TUI experiences in de jongste printeditie, nummer 6, van TravMagazine BeLux.