
Zo’n 350 bezoekers, een boeiend voorprogramma, negen Silent Disco-presentaties, een prijzenuitreiking, een netwerkdrink, een brochurevoorstelling van Footprints en ruim vijftig tevreden standhouders: dat resumeert de succesvolle achtste editie van TravDay, met Technopolis in Mechelen als decorum.
Ontmoetingen met bekende en nieuwe gezichten blijven steevast waardevol, zo luidden de reacties van de reisprofessionals op de beursvloer tijdens een rondvraag van de redactie. Inspiratie en nieuwigheden zijn hetgeen er wordt gezocht en gevonden, klonk het nog.
Ook het ruim twee uur durende voorprogramma – gevuld met vier presentaties van VVR-CEO Koen van den Bosch, ABTO-woordvoerder Pierre Fivet, AI-expert Pieter Weymans en TRAVelMedia Belux-CEO Jan Peeters – was naar eigen zeggen een voltreffer.
De thema’s als volgt: de Belgische marktcijfers en -intenties, politieke dossiers, AI-ontwikkelingen en de positionering van het eigen reisbedrijf binnen dat veranderende landschap hield de aanwezigen een scherpe spiegel voor. Kortom, het ging om zaken die de reissector willens nillens in beweging zetten.
En soms spreken beelden meer dan woorden:
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.