
Zakenreisorganisatie BCD Travel en reistechnologiebedrijf Oversee kondigden de uitbreiding van hun samenwerking aan. Na een succesvolle pilot met meerdere klanten, gericht op het automatiseren van serviceverzoeken via e-mail, wordt de agentic AI-technologie van Oversee op grote schaal uitgerold binnen de operationele omgeving van BCD.
“Het stelt ons in staat om slim te automatiseren, zonder concessies te doen aan de persoonlijke service die reizigers verwachten”, aldus Yannis Karmis, Senior Vice President Product Planning & Development bij BCD.
“Via de samenwerking met BCD brengen we agentic AI in de praktijk”, aldus Aviel Siman-Tov, CEO en medeoprichter van Oversee. “Onze AI-oplossing is ontwikkeld om aan te sluiten op de werkprocessen van TMC’s. Samen met BCD laten we zien hoe AI de menselijke kant van reisbeheer kan versterken in plaats van vervangen.”
De agentic AI-technologie van Oversee ondersteunt reisagenten door repetitieve taken te automatiseren, zoals boekingsaanvragen, wijzigingen en het aanmaken van shell PNR’s, zodat zij zich kunnen richten op complexere service- en ondersteuningsvragen. “Het doel is niet alleen snelheid, maar ook kwaliteit: reizigers moeten wereldwijd 24/7 snel en accuraat geholpen worden, zonder dat het menselijk aspect verloren gaat.”
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.