
Vanuit het kloppende hart van WTM Londen, het epicentrum van innovatie in de reisbranche, heeft InterLnkd de felbegeerde titel in de wacht gesleept van de Start-Up Pitch Battle van dit jaar, een prestigieuze samenwerking met de reistechnologiegigant Amadeus.
Deze in het VK gevestigde nieuwkomer werd door een deskundige jury verkozen boven zeven andere veelbelovende start-ups. Het strijdtoneel gaf elke kandidaat een spannende drie minuten om hun visie te pitchen, gevolgd door een intensieve vraag-en-antwoordsessie van nog eens drie minuten.
Vorige maand haalde InterLnkd nog £1 miljoen op in een seed-financieringsronde en heeft al partnerships met enkele grote spelers in de reisbranche. CEO Barry Klipp onthulde tijdens de Q&A dat een klant InterLnkd nu al als zijn meest lucratieve neveninkomstenbron beschouwt. InterLnkd helpt reismerken hun online neveninkomsten te vergroten door een slimme koppeling van boekingen met modieuze en beautyretailers.
Een eervolle vermelding ging naar Jyrney, een mobiliteitsplatform dat verschillende vervoersopties in één feed samenbrengt, geprezen door Giumba.
Juliette Losardo, Exhibition Director bij WTM Londen, benadrukte de inzet van WTM Londen voor start-ups: “Onze pitch battles zijn enorm populair en dit jaar was de line-up indrukwekkender dan ooit, met pitches die de grootste vraagstukken in de industrie aanpakten – van inkomstenverhoging en mobiliteit tot reisplanning en AI.”
“InterLnkd is een waardige winnaar uit een bijzonder sterk veld, en we zijn benieuwd naar de groei van het bedrijf bij zijn terugkeer op de beurs.”