
Amadeus en Lufthansa City Center International (LCCI) hebben hun 30-jarige partnership op het gebied van technologie en content uitgebreid door een commerciële overeenkomst te ondertekenen om hotelboekingen te stimuleren met content van hotelketens, aggregators en Amadeus Value Hotels.
Internationale LCC’s kunnen nu wereldwijd meer hotelinhoud raadplegen en boeken via de Amadeus Selling Platform Connect-interface, die hotelinhoud van meerdere leveranciers weergeeft (Amadeus Value Hotels, hotelketens, beddenbanken, Booking.com en vele anderen). Amadeus Value Hotels stelt internationale LCC’s in staat hun klanten de netto tarieven van meer dan een half miljoen hotels aan te bieden, terwijl zij de mogelijkheid hebben hun eigen tarieven en marges vast te stellen overeenkomstig hun bedrijfsdoelstellingen.
Bovendien stelt de Amadeus Web Services technologie reisagenten in staat om Amadeus hotelinhoud in hun interne applicaties te integreren. Dankzij de nieuwe overeenkomst kunnen internationale LCC’s via het Amadeus-platform ook toegang krijgen tot accommodaties van Booking.com, dat in 174 landen beschikbaar is, en deze boeken.