
Pegase organiseerde op 24 april een avond in Brouwerij De Koninck in Antwerpen om hun aanbod, werking en producten uit de doeken te doen. Daarbij tekende TravMagazine, naast een vijftigtal reisagenten, present om verslag uit te brengen.
Steven Van Oost en Viviane Gelaude, salesmanagers van de Vlaamse markt, openden de avond met een uiteenzetting over de drie productcategorieën van Pegase. Een waardevolle introductie voor de reisagent die nog niet gekend is met het vernieuwde aanbod van de luxetouroperator.
Het ‘Pegase Tailored’-label biedt vakanties die volledig op maat van de klant worden gemaakt. “Van droom tot werkelijkheid”, luidt daarbij de slagzin. Daarnaast werkt de luxetouroperator met het ‘Pegase Exclusive’-label, wat “het neusje van de zalm” van het aanbod is. Het klassieke Pegase-label sluit het rijtje af en staat voor “betaalbare luxe”.
Ze kondigden tevens aan dat Pegase over enkele weken een inspiratiemagazine uitbrengt waarin belevingsreizen centraal staan. Gisterenavond focuste Pegase evenwel veelal op zijn aanbod van exotische bestemmingen.
Nadien gaven enkele prominente partners van Pegase een presentatie over hun belangrijkste nieuwigheden. De aanwezige partners waren Iberostar Hotels & Resorts Caraïben, The Lux Collective, Nizuc Resort & Spa Mexico, One&Only Resorts, Anantara Iko Mauritius en Lopesan Costa Bávaro Resort, Spa & Casino.
Deze interessante avond werd afgesloten met een tombola waarbij verscheidene gratis overnachtingen werden verloot onder de genodigden.